Socialrådgiver til projektstilling i Handicap & Psykiatri med fokus på takstforhandling og servicelovens myndighedsopgaver

dato

Myndighedsafdelingen søger en socialrådgiver/sagsbehandler til en 4-årig projektstilling.

Projektstillingen er til styrkelse af myndighedsfunktionen i takstforhandling på Handicap- og Psykiatriområdet. Derudover omfatter stillingen myndighedsopgaver i forhold til serviceloven, som relaterer sig til voksne borgere med fysiske og/eller psykiske funktionsnedsættelser. 

Du vil sammen med borgeren, borgerens netværk og tilbud arbejde målrettet på, at borgeren udvikler sine potentialer, færdigheder og kompetencer, så borgeren understøttes i at leve et aktivt og meningsfyldt liv, hvor livsmestring, recovery, og åben dialog er en del af værktøjskassen.

Du tilbydes en spændende og alsidig dagligdag, hvor ikke to dage er ens. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdag om onsdagen.

Hvem er vi:

Handicap & Psykiatris Myndighedsafdeling har 10 ansatte. 

I Myndighedsafdelingen er en gruppe motiverede, engagerede og udviklingsorienterede medarbejdere, for hvem høj faglighed, samarbejde, fællesskab og sammenhold er drivkraften bag gode resultater. 

Myndighedsafdelingen ønsker vi at være i tæt dialog med borgeren, pårørende og samarbejdspartnere. Vi arbejder målrettet med at øge kvaliteten i opfølgninger og har fokus på, at der er sammenhæng mellem borgerens behov, indsats og den takst der gives.

Vi lægger stor vægt på at fastholde og videreudvikle en arbejdspladskultur, der giver arbejdsglæde og hvor det er rart at være.

Vi søger en ny kollega der: 

  • er socialrådgiver/socialformidler – med erfaring fra myndighedssagsbehandling.
  • har kompetencer til socialfaglige takstforhandlinger.
  • faciliterer sine kollegaer i takstforhandling og medvirker i afdelingens takstforhandlinger.
  • byder ind på den fælles opgaveløsning og deltager aktivt i de faglige drøftelser.
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • har fokus på, at faglige løsninger skal gå hånd i hånd med økonomien.

Praktiske oplysninger

Arbejdsstedet er Handicap & Psykiatri, Vasen 10, indgang C, 7620 Lemvig.

Stillingen er på 32-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. februar 2025.

Løn efter kvalifikationer, herunder rammerne i Ny Løn.

Ansøgning 

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte leder Dorthe Isaksen på 96 63 11 88. 

Ansøgning med kopi af dokumentation for relevant uddannelse, beskæftigelse mv. sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest 1. december 2024.

Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lemvig Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Lemvig Kommune, Rådhusgade 2, 7620 Lemvig

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147023

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet