BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da vores dygtige forretningsfører gennem mange år stopper pr. 30. april, bliver der en spændende fuldtidsstilling ledigt på en helt særlig højskole - fuld af ildsjæle, der brænder for højskoletanken - og som er rigtigt gode til at tage godt imod en ny kollega.
Vi tilbyder:
• Et personale, der vil hinanden, og hvor alle er med til at skabe højskole.
• En ledelse, der vægter medarbejdernes trivsel højt.
• En hverdag med mange faste opgaver fra årshjulet samt en hel masse ad-hoc opgaver, der gør din hverdag varieret og aldrig kedelig.
• En højskole, som er veldrevet og økonomisk i god gænge.
Du er en person med smil i både stemme og øjne. Du møder mennesker med åbent sind og interesse. Du trives med en varieret hverdag, hvor du skal løse pludseligt opståede opgaver, men samtidig holde fokus på de faste. Du trives med at arbejde selvstændigt. Du er gennemført struktureret, faglig kompetent og bevarer overblikket, når det går stærkt. Du er dygtig til at formulere dig skriftligt og mundtligt, og så har du respekt for den fortrolighed, der følger med jobbet.
Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:
• Personaleadministration – ansættelser, fratrædelser, registrering af ferie- og fridage m.v.
• Løn- og økonomistyring samt budgetlægning i samarbejde med forstanderen.
• Leder af kontoret, uddannelsesansvarlig for vores kontorelev og en del af højskolens ledelsesgruppe.
• Kommunikation med kursister, debitorer/kreditorer, kolleger m.fl.
• Bogholderi, digital fakturering (Digiflow).
• Indberetninger.
• Anvendelse af administrative IT-programmer (KomIT bogføring- og lønsystem).
• Dagligt samarbejde med skolens forstander.
Du har erfaring fra tidligere bogholderstilling – gerne fra høj-, fri- eller efterskole, og det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i KomIT. Du vil få en grundig indføring i jobbet og vil kunne komme på administrative kurser i det omfang, du har brug for. Stillingen er uden højeste arbejdstid.Højskole er noget, som vi skaber sammen – og alle virker vi til gavn for kursister og fællesskabet. Skolen er kendetegnet ved at have en hjælpsom kultur, professionalisme, høj faglighed og en humørfyldt tilgang til hinanden og opgaverne. Vi taler sammen og finder løsningerne sammen.
Ansøgning:
Ansøgning og CV sendes senest 15. april til jesper@seniorhoejskolen.dk
Vi opfordrer alle med de ønskede kvalifikationer til at søge stillingen.
Der afholdes samtaler den 22. april.
Spørgsmål vedrørende stillingen:
Du er velkommen til at ringe til højskoleforstander Jesper Vinther på 30 10 64 20, eller nuværende forretningsfører,Karina Jørgensen på 23 98 76 20, og høre nærmere om stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lemvig Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SENIORHØJSKOLEN, NR. NISSUM, Degneparken, 7620 Lemvig
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017127