BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye sekretær??
Vi mangler en sekretær til plejecentrene i Ældreområdet fra 1. oktober 2024.
Center for plejeboliger består af plejeboliger fordelt på 7 matrikler i kommunen.
Du vil være i et team af 3 sekretærer, hvor du vil indgå i et fantastisk kollegialt arbejdsfællesskab. Du vil som udgangspunkt få kontor i Lemvig – og eventuelt en dag på en af de andre matrikler.
Dine opgaver vil hovedsaligt være løn- og personaleadministrative opgaver, vagtplan og regnskab.
Arbejdsområdet er præget af tværfaglighed med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
Arbejdsområde
- KMD-vagtplan
- KMD-opus (budget/regnskab)
- Telefonpasning
- Oprettelse af nyt personale mv.
- Ind- og udflytninger i plejeboligerne
- Opgaver for områdets ledere
- Diverse ad hoc-opgaver.
Personlige egenskaber
- Økonomisk sans
- Gode kommunikative evner
- Struktureret og handlekraftig
- Trives med at have mange bolde i luften
- Nemt til at skabe overblik
- Gode IT-kompetencer
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny løn.
Yderligere oplysning kan du få ved at ringe til områdeleder Anne Marie Damsgaard på tlf. 51 16 67 55.
Stillingen er på 30 timer ugentligt. Har du lyst til at blive en del af holdet, så send os en ansøgning.
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest 12-08-2024 08:00.
Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lemvig Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Lemvig Kommune, Nygade 35, 7620 Lemvig
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081715