BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en projektleder, der kan varetage projektstyringen i vores boligsociale projekt ”Lemvig – Et godt sted at bo”.
Har du flair for at lave struktur, følge en plan, holder du et roligt overblik over mange opgaver, mennesker og problemstillinger, er du stærk i samarbejdsrelationer, tænker strategisk og innovativt, og er du god til løbende projektstyring og opfølgning? Så hører vi rigtig gerne fra dig.
Vi er et projekt, finansieret af Landsbyggefonden, Bo i Lemvig, og Lemvig Kommune, der kører til og med april 2027 og gælder for alle beboere i Bo i Lemvig. Vi vil være med til at understøtte en positiv udvikling i Lemvig Kommunes udsatte boligområder og skabe velfungerende og trygge boligområder. Vi samarbejder også om at skabe at skabe trivsel for den enkelte, i hjemmet og i fællesskabet. Du vil komme til at lede et team bestående af to engagerede og fastansatte medarbejdere og enkelte personer i praktik, hvor der også er flere fasttilknyttede kommunale medarbejdere, der deltager i vores daglige arbejde.
Dine arbejdsopgaver:
Dine primære arbejdsopgaver bliver at styre projektet, lede dets medarbejdere samt sikre det lokale samarbejde. Herunder er det dit ansvar, at det boligsociale arbejde følger den udstukne plan og at de bevilligede midler anvendes korrekt. Opgaverne omfatter økonomi- og målstyring, daglig drift og ledelse af projektet, betjening af bestyrelsen, styregruppen, resultat- og procesevaluering, forhandling med samarbejdspartnere og formidling til interessenter. Dertil kommer opsøgende arbejde blandt beboere og nye samarbejdspartnere samt planlægning og udførelse af boligsociale aktiviteter i boligområderne.
Dine kvalifikationer:
Vi forventer, at du har erfaring med projektarbejde, da du skal have mod på og evne til at løfte projektledelsesopgaven selvstændigt fra starten. Du har erfaring med dokumentation, evaluering og ledelsesrapportering, sammen med et godt blik for solid budgetopfølgning og økonomistyring. Har du erfaring fra en boligsocial sammenhæng er det kun et plus.
Du har lyst til ledelsesopgaven og mestrer balancen mellem både at være kollega og chef. Du kan lede og styre projektet, så du sikrer den projektmæssige kurs og fremdrift. Du er systematisk, og har overblik over delprocesser, så det ikke kun handler om konkrete initiativer. Du befinder dig godt blandt mange typer mennesker, er åben og ved, hvornår du skal gå forrest. Du kommer til at indgå i en hverdag med mange interessenter og en forhistorie. Stillingen kræver derfor, at du selv opsøger den relevante information og hurtigt kan manøvrere i projektet.
Stillingen er på fuld tid med tiltræden 1. august 2024. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Aften og weekendarbejde må påregnes. Projektet har til huse i administrationsbygningen hos Bo i Lemvig.
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest 03-06-2024 12:00.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til Jette Graversen på telefon 21 34 49 95. Du kan også se mere om det boligsociale projekt på www.boilemvig.dk.
Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lemvig Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lemvig Kommune, Rådhusgade 2, 7620 Lemvig
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034389