Personalejuridisk konsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lemvig Kommune søger en faglig stærk personalejuridisk konsulent, som trives i rollen som sparringspartner og rådgiver for kommunens ledere. Vil du være med til at understøtte lederne og sikre at Lemvig Kommune er et godt sted at arbejde?  Kan du nikke ja til dette eller har lysten til at lære det, så er det måske dig vi søger som ny kollega. 

Du vil opleve en afvekslende hverdag i et åbent og trygt miljø, et fleksibelt og varieret arbejde med høj grad af selvstændighed, men også opgaver der baserer sig på et tæt samarbejde med andre. I HR-afdelingen er vi 7 medarbejdere, som varetager løn- og personaleadministration for alle kommunens ansatte. Du bliver en del af et stærkt fagligt miljø og på et fagområde i konstant udvikling.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Sparring og konsulentbistand i personalesager, herunder deltagelse i samtaler, forhandlinger mv. 
  • Konsulentbistand vedrørende løn- og ansættelsesforhold i hele organisationen
  • Fortolkning og implementering af overenskomster og lovgivning
  • Afklaring af spørgsmål om ansættelsesforhold, herunder overenskomster, aftaler og arbejdstidsregler
  • Løbende fokus på digitalisering og optimering af processer på området

Vi ønsker os at du:

  • Har en relevant baggrund og gerne med en bred erfaring indenfor personalejura.  
  • Har erfaring med ledelsessparring og rådgivning i løn- og personalesager
  • Er god til at kommunikere i både skrift og tale og evner at formidle viden til organisationens mangfoldige ledere og medarbejdere
  • Kan skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne samarbejdspartnere. 

Vi kunne drømme om at du kan indfri alle vores ønsker, men mangler du erfaring indenfor en eller flere af ovenstående områder, så vil vi gå langt for at oplære dig, hvis du har den rette indstilling. 

HR-afdelingen hører organisatorisk til i Økonomi og HR. Afdelingen består samlet af 23 medarbejdere, som løser opgaver indenfor økonomistyring, ledelsesinformation, indkøb, løn og HR. 

Er du nysgerrig? Så tøv ikke med at kontakte os for at høre mere om stillingen:

Chef for Økonomi og HR, Ove Weller Nielsen, tlf. nr. 96 63 10 58 eller teamkoordinator i HR, Bettina Baron Kjælder, tlf. nr. 96 63 10 65.

Stillingen er til tiltrædelse pr. 1. april 2024 eller snarest derefter. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge, men har du andre ønsker er vi villige til at drøfte mulighederne. 

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.

 

Ansøgning

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest mandag den 26. februar 2024 kl. 8.00.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lemvig Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lemvig Kommune, Rådhusgade 2, 7620 Lemvig

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990403

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet