Kombiner tal og ejendomme: Bliv regnskabsmedarbejder hos Perma Ejendomme A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at være en del af et dynamisk og familiært team, og har du erfaring med tal og it?
Så er du muligvis den regnskabsmedarbejder, vi søger til Perma Ejendomme A/S i hjertet af Lemvig. 

Den nye regnskabsmedarbejder skal agere højre hånd for regnskabschefen og vil tilmed spille en vigtig rolle i implementeringen og vedligeholdelse af et nyt it-system.

Perma Ejendomme er en mindre men dynamisk organisation med en portefølje af over 300 lejemål. Virksomhedens nuværende team er på otte glade medarbejdere, der værner om en inkluderende og engageret arbejdskultur, hvor personlig trivsel, faglig udvikling og sociale aktiviteter er i fokus. 

Her får du frihed under ansvar, mulighed for at tage initiativ og udfolde dit fulde potentiale.
Det prioriteres, at man i fællesskab sætter retning for fremtidig succes, og at der løbende udveksles ideer og nytænkning for at forblive på forkant i branchen.

Uanset om du er en erfaren økonomimedarbejder eller nyuddannet inden for området og på vej op i din karriere, vil vi gerne opfordre dig til at sende os din ansøgning, da vi værdsætter forskellige erfaringsniveauer og er åbne for at skræddersy ansvarsområderne og arbejdsopgaverne til den rette kandidat.

Dine opgaver kan bl.a. omfatte:

  • Assisterende rolle som højre hånd for regnskabschefen
    (bl.a. hjælpe med måneds- og kvartalsplanlægning samt balance- og forbrugsregnskabsafstemning)
  • Administrative allroundopgaver
  • Deltage i implementering, optimering og vedligeholdelse af nyt it-system
  • Besvare henvendelser fra lejere
  • Backup-funktion for bogholderen. Fx. i forbindelse med ferie (kreditor og finans)


Kvalifikationer og kompetencer

Vi forestiller os, at du har erfaring med at arbejde med tal og it fra en lignende stilling. Som person er du struktureret, og har et godt overblik over dine opgaver. Vi leder efter en medarbejder, der kan indgå i teamet, men samtidig arbejde selvstændigt.  

Vi forestiller os at du:

  • Har let erfaring med administrative opgaver
  • Har flair for tal og økonomi
  • Er nysgerrig på systemoptimering
  • Har en positiv tilgang til alle arbejdsopgaver
  • Trives med at samarbejde i teamet
  • Har flair for it og Excel
  • Er socialt anlagt
     

Praktiske oplysninger

Der er tale om en fleksibel stilling på 30-37 timer om ugen efter ønske fra den rette kandidat.

Ansøgninger behandles løbende, og vi ansætter, så snart den rette kandidat er fundet.

Opstart er fleksibel, men gerne snarest muligt.

Vi glæder os til at modtage dit CV samt ansøgning.


Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lemvig Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - Herning, Dalgasgade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937913

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet