BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ser du dig i et job, hvor du sammen med gode kollegaer arbejder fagligt og dygtigt med bevilling og sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler. Hvor du er den stabile kollega der sikrer at sekretæropgaver løses punktligt og serviceminded, og hvor struktur og smil er fundamentet for din opgaveløsning. Så er det dig vi søger.
Det vigtigste i dit nye job bliver at varetage en kombination af sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler og sekretæropgaver. Herunder de traditionelle med fakturering og telefonpasning og de mere specifikke for Ældreafdelingen, såsom nødkald- og nøglesystemkodninger og fejlfindinger, administration og samtaler i relation til plejeorlov samt personaleadministration. (funktionsbeskrivelse kan rekvireres på anmodning)
Vi forventer derfor, at du har specifik viden om myndighedsopgaven i relation til sagsbehandling af hjælpemidler, at du evner at arbejde systematisk og struktureret og at du samtidig formår at afvige fra dette på en dag, hvor opgaven pludselig kræver noget andet.
De vigtigste kompetencer er din personlighed. At du er motiveret for at løse opgaverne med faglighed og forståelse for myndighedsrollen samtidig med at du forventes at være serviceminded og en god kommunikator. Du skal vægte det gode arbejdsmiljø højt, da du vil indgå i et fantastisk kollegialt arbejdsfællesskab med plads til faglig sparring, et godt grin og skæve ideer der skal testes af. Du skal ville noget i dit job, og når du vil det, så kan du også lære det.
Du kan være uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut med ønsker om en administrativ stilling, hvor en del af jobbet også er sekretæropgaver. Du kan være uddannet sekretær, hvor en del af jobbet også er sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler, hvorfor interesse for lovgivning og myndighedsopgaver derfor skal have din særlige interesse. Din erfaring, motivation og kompetencer til at arbejde specifikt og selvstændigt med ovenstående opgaver vægter højest. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Nexus og OPUS.
Du får en grundig introduktionsperiode og bliver tilknyttet en kollega som fungerer som mentor i de første måneder. Desuden er det muligt at hverve konkrete færdigheder på relevante kurser. Vigtigt er det, at du er rodfæstet som person og i den faglighed du indgår med, tager ansvar, er holdspiller der bidrager og indgår i afdelingens gode samarbejde, hvor vi kun lykkes når samspillet fungerer.
Dine kollegaer er fagligt mangfoldige, herunder har de blandt andet sygeplejerske-, fysio-ergoterapeut-, sekretær- og akademiske uddannelser som baggrund. Gældende for dem alle er, at de hver dag møder ind med et smil og ”god morgen”. Se med på denne lille film, så får du en kort introduktion til arbejdsstedet og dine kommende kollegaer.
https://dreambroker.com/channel/ghu30dnn#/menu
Stillingen er på ca. 30 timer ugentligt, som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 8-15. Har du lyst til at blive en del af holdet, så send os en ansøgning, da vi mangler en ny kollega fra 1. marts 2024 eller gerne før om muligt. Løn efter gældende overenskomst.
Har du afklarende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Sundhedschef Pernille Kloster Aalund 9663 1362 eller mobil 5166 0513.
Lemvig Kommunes vision og strategiske indsatsområder kan du læse mere om på Lemvig Kommunes hjemmeside Vision (lemvig.dk)
AnsøgningAnsøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest fredag d. 19. januar 2024 kl. 8.00
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag d. 23. januar 2024
Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lemvig Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Lemvig Kommune, Nygade, 16, 7620 Lemvig
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963459